جراح پلک در تهران

Wiki Article

آیا بعد از عمل بلفاروپلاستی می‌شود به کارهای روزمره رسیدگی کرد؟

خطوط برش برای بلفاروپلاستی پلک پایین طوری طراحی شده اند که رد برش و اسکار های حاصل به خوبی در ساختار طبیعی ناحیه پلک پنهان شوند. پلک بالایی را می توان از طریق یک برش در چین طبیعی روی پلک اصلاح کرد. این کار امکان حذف یا تغییر مکان تجمع چربی، سفت شدن ماهیچه ها و برداشتن پوست اضافی را فراهم می کند.

از همان لحظه انجام جراحی پلک پایین تا بهبود کامل ناحیه تحت درمان، در معرض دود و آلودگی های مختلف نمانید.

خیر،عمل بلفاروپلاستی پلک هیچ گونه تاثیر منفی در بینایی فرد ندارد.

علاوه بر این ها از عینک آفتابی و آرایش کردن و استفاده از لنزهای تماسی بعد از عمل بلفاروپلاستی پلک باید اجتناب کرد، همچنین تا مدت ها از انجام فعالیت هایی مانند شنا و ورزش های سنگین دوری کرد.

افتادگی پلک ها یا پف زیر چشم از آن دسته ناهنجاری های بسیار ناخوشایند در ظاهر هر فرد به حساب می آیند که خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم و تجهیزات پزشکی، به جراح پلک در تهران راحتی قابل درمان هستند.

آدرس: تهران، میدان ونک، ساختمان سامسونگ (بازار ونک)، طبقه سوم

اشتراک گذاری فیسبوک توییتر لینکداین واتس آپ تلگرام اشتراک گذاری با ایمیل چاپ نوشته های مشابه

کلینیک تخصصی دکتر خوانساری به عنوان مرکز ارائه دهنده خدمات زیبایی به خصوص در زمینه کاشت مو و ابرو، مفتخر است که کلیه فعالیت های زیبایی را بر اساس آخرین دستاورد های علم پزشکی و با استفاده از مهارت پزشکان مجرب و متناسب با نیاز هر کیس به شما مشتریان محترم تقدیم کند.

این مشکل معمولا به دلیل تغییرات در فشار چشم‌ ها و یا تغییرات در موقعیت پلک‌ ها رخ می‌ دهد.

اشتراک گذاری فیسبوک توییتر مسنجر مسنجر واتس آپ تلگرام وایبر دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

در ادامه شما را با مراحل انجام بلفاروپلاستی پلک آشنا خواهیم کرد.

تا دو هفته قبل از انجام عمل بلفاروپلاستی پلک پایین، از مصرف داروهای ضد انعقاد خون مثل آسپرین و بروفن خودداری کنید. بهتر است از قبل تمام داروهایی که مصرف می کنید را به پزشک نشان دهید تا اگر این داروها باعث ایجاد اختلال در روند جراحی می شوند، بتوانید مصرف آن ها را قبل از عمل جراحی پایین قطع نمایید.

برای مثال: اینکه بیمار قصد دارد تا هر دو پلک را مورد عمل جراحی قرار دهد یا فقط برای یک پلک می خواهد اقدام نماید. شهری که فرد قصد دارد تا عمل جراحی را در آن انجام دهد، بر میزان هزینه تاثیرگذار خواهد بود.

Report this wiki page