تعمیر درب برقی

Wiki Article

نیروی حرکت درب شیشه ای اتوماتیک توسط موتورالکتریکی تامین می شود. به وسیله فرمان صادرشده توسط سنسور (چشم الکترونیکی) و یا سایر اکسس کنترل ها باز و بسته می شود.

کرکره برقی پارکینگ یکی از انواع کرکره های برقی است که امروزه به طور گسترده در ساختمان های مسکونی، تجاری و صنعتی استفاده می شود.

در حال حاضر کاربرد در اتوماتیک بسیار زیاد است. هر یک از انواع در برقی دارای کاربرد خاصی می باشند.

قیمت نهایی درب اتوماتیک با توجه به نوع درب، متریال و ابعاد متغیر است.

این نوع درب در مکان‌های مختلفی کاربرد دارد. بسیاری از ساختمان‌ها نظیر بیمارستان، فروشگاه‌ها یا سازمان‌های بزرگ از درب اتوماتیک شیشه ای استفاده می‌کنند.

این فاکتورها عبارتند‌از: نوع درب، ابعاد، متریال به‌کاررفته در ساخت درب اتوماتیک، موتور مورد استفاده، نوع و میزان تردد.

در ساخت درب اتوماتیک سنگین، اغلب از قاب بندی های محکم استفاده می شود. همچنین استفاده از لت های شیشه ای دو جداره در ساخت نیز بسیار متداول می باشد.

لولاهای به کار رفته از نوع بلبرینگی هستند و به همین خاطر کیفیت آن ها تایید شده می باشد.

امنیت: کرکره برقی امنیت ساختمان را افزایش می دهد و از ورود افراد غیرمجاز جلوگیری می کند.

۱۴۰۰/۱۰/۲۹ در ۱۲:۰۸ سلام ، تشکر میکنم از شما و کاردر حرفه ای که دارین، در کمترین زمان ممکن و با قیمت مناسب برای فروشگاهم کرکره برقی را نصب کرید ، هرچقدر تشکر کنم کمه، ممنون

اما چه چیزی کرکره های برقی را طرفداری جاذبه می کند و چرا باید به ایمن صنعت اعتماد کنید؟ در اینجا به دنیای کرکره های برقی اتوماتیک، مزایا و عواملی که ایمن صنعت را به انتخاب نهایی تبدیل می کنند، پی خواهیم برد. کرکره های برقی نه تنها در کنترل نور مؤثر هستند؛ بلکه لایه قوی از امنیت را برای ملک مرجع مقاله شما ارائه می دهند. طبیعت اتوماتیک آنها نیاز به عملکرد دستی را از بین می برد، که این در نتیجه باعث می شود که این کرکره ها به عنوان یک عامل موثر در دفع دزدان پتانسیل عمل کنند. علاوه بر این، طراحی زیبا و مدرن آنها به زیبایی ملک شما افزوده می شود.

برخی از این قطعات در قسمت های داخلی دستگاه جای می گیرند و برخی نیز در قسمت بیرونی و ظاهری درب مشاهده می شوند.

اگر می خواهید رول پیچ را داخل مغازه نصب کنید طرف تخت تیغه ها، نمای کلی کرکره می شود اما برای خلاف این حالت باید از تیغه های قلاب برعکس استفاده کرد.

درب اتوماتیک به عنوان ورودی ساختمان مورد توجه می باشد در این مقاله ی مهم میخواهیم صفر تا صد در زمینه

Report this wiki page